Rakan Kami

Friday, February 4, 2011

Kem Himpunan Anak Remaja Islam 2011 (Edisi Mac)

Assalammualaikum wbt. dan Salam Muhibbah semua.

Sekarang ni saya berada di Pulau Aman, Seberang Perai Selatan untuk mengendalikan program Kem Eksplorasi Remaja Islam (KERIS). Program kem ini dijalankan selama tiga hari dua malam. Sepanjang program ini dijalankan, pelbagai aktiviti telah disediakan untuk para peserta termasuklah flying fox, repelling, berakit, ujian kecekapan IQ dan macam-macam aktiviti lain lagi. Hah! Tak lupa juga..jeng! jeng! jeng! Pada malam ini (5 Feb. 2011), kami telah menjemput Ust. Akil Hayy untuk bersama-sama para peserta. Beliau akan mengendalikan sesi selama 2 jam. InsyAllah, selepas makan malam nanti. Sure lawak punya!


Oklah. Untuk tidak menghampakan adik-adik & rakan-rakan dalam SMART Malaysia, kami telah menyediakan sebuah lagi program perkhemahan pada bulan Mac nanti. Ni dah kira tahu dah ni. Jadi kenalah daftar awal-awal untuk sertainya!

Kem yang diberi nama Kem HARIS.

Kem HARIS?

Hehehe. Sebenarnya singkatan kepada Kem Himpunan Anak Remaja Islam. Hah! Takleh curi tahu nama tu!

Sebab nama tu telah didaftarkan dibawah syarikat SMART Infinity Enterprise. Kalo guna juga, takut nanti kena saman. Huhuhuhu.

Sebagai maklumat untuk adik-adik & rakan-rakan semua, saya dah upload poster Kem HARIS dalam Facebook saya. Jadi bolehlah klik link dibawah untuk maklumat lanjut: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=186657781365850&set=a.174020215962940.35473.100000648873963

Kalo ada apa-apa, boleh la hubungi saya yea!

(p/s: Buat sapa-sapa nak cari pendapatan tambahan melalui kem ini, bolehlah hubungi saya yea!)

2 comments:

Encik Crecko said...

intresting camp,,but cant jOIn lar have a class during that perioD

SMART Malaysia said...

takpe. takpe. masih ada pelbagai program lagi tahun ni. InsyAllah, ada kelapangan nanti kita boleh beraksi bersama-sama.