Rakan Kami

Friday, February 25, 2011

Kem HARIS (Edisi Mac 2011) Masuk Surat Khabar!

Assalammualaikum wbt. dan Salam Muhibbah semua!

Apa khabar para pengunjung semua? Saya harap sihat-sihat hendaknya. Agak lama juga saya tak mengemaskini Blog SMART Malaysia dan perkembangan Kem HARIS (Edisi Mac 2011). Maafkan saya yea! Al-maklumlah, sekarang ni saya & SMART Malaysia agak sibuk menguruskan perlaksanaan kem tersebut. Macam-macam kerja yang hendak diselesaikan. Pun begitu, bersyukur kepada Allah swt. kerana diberikan peluang dan ruang untuk berceloteh lagi disini.

Oklah. Seperti post yang lalu, saya ada maklumkan yang Kem HARIS (Edisi Mac 2011) akan ada Rakan Media Rasmi (RMR). Dan alhamdulillah! Impian menjadi realiti. RMR Kem HARIS (Edisi Mac 2011)..jeng..jeng..jeng!

AKHBAR SINAR HARIAN


Ya! Benar dan sahih! Akhbar Sinar Harian menjadi RMR untuk Kem HARIS (Edisi Mac 2011). Alhamdulillah. Jadi, untuk post kali ni saya masukkan gambar berita mengenai Kem HARIS (Edisi Mac 2011) yang telah dikeluarkan oleh Akhbar Sinar Harian bertarikh 19 Februari 2011 muka surat U23.

Jadi tunggu apa lagi? Kem HARIS (Edisi Mac 2011) dah mendapat liputan akhbar. Jomlah sertainya!

No comments: